nak duit..kasi respon dari soalan diaorg..korang dapat $27.ingin tahu lebih lanjut

ingin tahu lebih lanjut..klik pada iklan di atas..untuk lebih lanjut,nanti aku akan ajar biler korang dah sign in..antara bisnes internet paling senang aku pernah jumpa

Wednesday 12 November 2008




Pada mulanya..aku wat blog ni adalah untuk mendapatkan kelulusan dari google adsence bagi aku mempromosikan iklan2 google kat blog aku ni..so..aku terpaksa membuat satu blog yang dapat membantu masyarakat secara umumnya..pas tu lak..kena dalam bahasa inggeris...so..aku wat la sesuatu yang berkaitan dengan kesihatan..sekarang ni aku punya blog ni dah di approve oleh google..so sekarang aku dah mempunyai kuasa tersendiri ke atas blog aku ni..hehehe..kalau saper2 nak tau aper bisnes yang sedang aku jalankan ni..korang leh email kat kat aku nama korang kat aku..ni emai aku..kikirezman@yahoo.com

No comments: